"Αισθητικές αναλύσεις δημιουργών 2ος Τόμος"




Μετά από την έντονη συγκινησιακή φόρτιση της χθεσινής ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ του νέου μου βιβλίου, «Αισθητικές αναλύσεις δημιουργών 2ος Τόμος», που κυκλοφορεί από την «άνεμος» εκδοτική τηλ. 210 8223574, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους εσάς που βρεθήκατε κοντά μας!
Να ευχαριστήσω όλους τους δημιουργούς που συμμετείχαν σ' αυτή την διαδρομή.
Τις ηθοποιούς Θέκλα Μαντέλη και Ελένη Δημεροπούλου, για την όμορφη συνεργασία!
Την ποιήτρια και συγγραφέα Έμυ Τζωάννου που με βοήθησε τόσο στην επιμέλεια του βιβλίου, όσο και στην ενθάρρυνση, για την επιτυχή συνέχεια τούτης της προσπάθειας!
Τέλος, να ευχαριστήσω τους εκδότες μου - τα παιδιά του ανέμου - τον συγγραφέα Γιάννη Φιλιππίδη και τον Νικόλα Τελλίδη, που ήταν συνεχώς  κοντά μου, για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, ξεπερνώντας κατά πολύ τις όποιες προσδοκίες μου!
  
Τελικά φίλοι μου αγαπημένοι, τα λόγια είναι πολύ φτωχά, για να εκφράσουν την αγάπη που εισέπραξα χθες βράδυ από όλους σας, στον φιλόξενο χώρο του «Ακροβάτη».
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, με την υπόσχεση, πως η αγκαλιά μου θα είναι πάντα ανοιχτή… στην Αγάπη! 
Να είστε όλοι καλά !

Σοφία Στρέζου


http://www.anemosekdotiki.gr/poihsh/aisthitikes-analyseis2.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: